من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم!

باغ عشق

مجموعه ای از نایاب ترین جملات عاشقانه شعر


    من زندگی را دوست دارم

                      ولی از زندگی دوباره می ترسم !

 دین را دوست دارم

                       ولی از کشیش ها می ترسم !

 قانون را دوست دارم

                        ولی از پاسبان ها می ترسم !
 
 عشق را دوست دارم

                         ولی از زن ها می ترسم !

کودکان را دوست دارم

                         ولی از آئینه می ترسم !


سلام را دوست دارم


                          ولی از زبانم می ترسم !

 من روز را دوست دارم


                        ولی از روزگار می ترسم!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه